تبیان، دستیار زندگی
ند مسئولان دفتر طلاب جوان حوزه علمیه قم با معاونین فرهنگی و آموزشی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها دیدار کردند. مدیر دفتر طلاب جوان با اعلام این خبر گفت : در پی انتشار شماره جدید نشریه خشت اول با موضوع طلاب فارغ ال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئولان دفتر طلاب جوان با مدیران نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها دیدار کردند

مسئولان دفتر طلاب جوان حوزه علمیه قم با معاونین فرهنگی و آموزشی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها دیدار کردند.

مدیر دفتر طلاب جوان با اعلام این خبر گفت : در پی انتشار شماره جدید نشریه خشت اول با موضوع طلاب فارغ التحصیل در دانشگاه و استقبال فراوان مسئولان نهاد نمایندگی در دانشگاه ها از این نشریه، مسئولان این دفتر در دو دیدار جداگانه با حجت الاسلام بهجت پور، معاون فرهنگی و حجت الاسلام فقیهی، معاون آموزش نهاد نمایندگی دیدار کردند.

مهدی محقق افزود: حجت الاسلام بهجت پور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تلاش طلاب جوان اهل قلم در تاثیرگذاری در مسائل کلان حوزه علمیه گفت: نشریه خشت اول می تواند ظرفیت ها و آسیب های واقعی ورود دانشجویان در حوزه را مورد بررسی قرار دهد. همچنین می تواند مکان نسبتا خوبی برای دانشجویانی باشد که می خواهند به حوزه وارد شوند.

وی افزود: حجت الاسلام فقیهی، معاون آموزش نهاد نمایندگی نیز با تقدیر از نشریه خشت اول گفت: این نشریه می تواند بستر مناسبی برای ارتباط صمیمی و جدی با طلاب جوان و فرهیختگان و متولیان باشد. دقت در اینکه فرایند تحول در حوزه به تدریج و در دراز مدت خواهد بود، می تواند شما را دلگرم کند.

مدیر دفتر طلاب جوان معاونت پژوهش در حوزه علمیه قم گفت : در این دیدار مباحثی پیرامون طلاب و حوزه ها در نظام علمی پژوهشی حوزه با تاکید بر پژوهش در مدارس علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی محقق افزود: حجت الاسلام کیا شمشکی، مسئولان حوزه های یازده گانه شهید بهشتی نیز در گفتگوی تلفنی با مدیران این دفتر، ضمن استقبال از انتشار ویژه نامه "میهمان سرزده " آمادگی خود را برای توزیع این ویژه نامه در مدارس علمیه دانشگاه ها اعلام کرد.