تبیان، دستیار زندگی
لان فسخ شد سرانجام داستان درام ریوالدو در میلان خاتمه پیدا كرد. روسونری قرارداد ریوالدوی برزیلی را فسخ كرد و اكنون او بازیكن آزاد است. آدریانو گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان در جملات بسیار كوتاهی این خبر تلخ را برای ریوالدو ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد ریوالدو با میلان فسخ شد

سرانجام داستان درام ریوالدو در میلان خاتمه پیدا كرد.

روسونری قرارداد ریوالدوی برزیلی را فسخ كرد و اكنون او بازیكن آزاد است. آدریانو گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان در جملات بسیار كوتاهی این خبر تلخ را برای ریوالدو اعلام كرد:" این تصمیم كه قرارداد ما با ریوالدو فسخ شده در كمال آرامش و حفظ دوستی گرفته شد!"

قرارداد ریوالدو در جولای سال 2005 خاتمه پیدا می كرد، اما گویا طرفین تحمل یكدیگر را نداشتند. فصل گذشته ریوالدو به عنوان بازیكن آزاد به میلان پیوسته بود. اما ستاره سابق بارسا هیچ نقشی در دیدارهای میلان در سریA و لیگ قهرمانان اروپا نداشت. دیر یا زود این اتفاق رخ می داد. ریوالدو جایی در سیستم چرخشی آنچلوتی نداشت!

بازگشت ویالی به دنیای مربیگری

كارشناس فوتبال ایتالیا روی نیمكت تاتنهام


جیان لوكا ویالی باز هم فكر مربیگری به سرش زده است .

به گزارش سرویس خارجی بخش ورزشی تبیان:  سر مربی سابق چلسی برای هدایت تاتنهام در این فصل از خود علاقه نشان داده است .

وی در حال حاضر به عنوان كارشناس فوتبال در تلویزیون ایتالیا مشغول به كار است .

ویالی بعد از اخراج توسط واتفورد حدود یك سال از فوتبال انگلستان دور بوده است . او به همراه لندنی ها فاتح  جام برندگان و سوپر جام اروپا  و جام حذفی انگلستان شده بود .

ویالی گفت: برای حضور در هر تیمی در انگلستان البته به شرط پیشنهاد منطقی آماده هستم.

می خواهم در یك باشگاه خوب به همراه هواداران عالی كار كنم  تفاهم با مدیران و رییس باشگاه برایم از اهمیت بالایی برخوردار است . آدم خوش شانسی هستم هم در ایتالیا  مربی گری كرده ام و هم در انگلستان ،  امیدوارم به زودی من را روی نیمكت مربیگری یك تیم فوتبال ببینید .

رونالدو به ویری هم پیشنهاد داد

در میلان شرایط بهتر است

كریستین ویری ، مهاجم اینتر اعلام كرد: رونالدو ستاره رئال از او درخواست كرده تا به لشگر مادریدی ها بپیوندد.

ویری در این باره به شبكه Teleombardia گفت: « رونالدو هر روز به من این پیشنهاد را می دهد و می گوید تا به رئال منتقل شوم. اما من از حضور در اینتر راضی هستم، راه ما این است او در رئال بماند و من در شهر میلان »

این دو ستاره بزرگ فوتبال یكدیگر را هفته گذشته در جشن تولد 27 سالگی رونالدو ملاقات كردند. درآن جشن ، رونالدو علاوه بر ویری از ریوالدو مهره فراموش شده میلان هم خواسته بود تا به مادرید سفر كند.

در حال حاضر ویری مصدوم است. او بعد از دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل صرب و مونته نگرو به تشخیص هكتور كوپر ، به میدان نرفت و شاید در دیدار آینده اینتر مقابل اودنیزه هم بازی نكند. بوبو ویری در این باره گفت: « فكر نمی كنم به دیدار مقابل اودنیزه برسم، البته تا آخرین دقیقه امیدوار می مانم» .

نمایش ضعیف در لندن ؛ 3 امتیاز برای چلسی


چلسی در یك دیدار دشوار دراستمفورد بریج از سد آستون ویلا گذشت.

رانیری و مردانش با نتیجه یك بر صفر حریف كوشای خود را شكست دادند.

جیمی فلوید هاسل بنك ، مهاجم هلندی چلسی تك گل این دیدار را پیش از پایان نیمه نخست به ثمر رساند. رانیری پس از بازی گفت: خوشحالم . در طول بازی فشار زیادی به من وارد شد. این بهتر است كه بد بازی كنی و ببری تا خوب بازی كنی و امتیازات را از دست بدهی؟! وضعیت ما مانند حالات یك كودك است. اكنون در حالت چهار دست و پا راه رفتن هستیم. بعضی وقت ها می خواهیم روی دستهایمان بایستیم. اما هنوز زمان آن نرسیده است! فشار موجود روی چلسی خوب نیست. اما من پدر این كودك هستم و تمام فشارها را تحمل می كنم !

چلسی ، آرسنال و منچستر اضلاع مثلث قهرمانی در این فصل هستند. آنها سایه به سایه هم حركت می كنند و از دست دادن امتیازات به معنی از دست رفتن قهرمانی است.