تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: سرمایه های اصلی کشور در آموزش و پرورش شکل می گیرند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمایه‌ های اصلی کشور در آموزش و پرورش شکل می ‌گیرند

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان ‌های استان تهران گفت: سرمایه ‌های اصلی کشور در آموزش و پرورش شکل می ‌گیرند.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

سرمایه‌ های اصلی کشور در آموزش و پرورش شکل می ‌گیرند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند، در بازدیدی سرزده، با مدیر، اعضای شورای معاونین و مسئولین کمیته های شورای پروژه مهر ورامین گفت: ما باید از داشته های خود به نحو احسن استفاده نماییم و با مدیریت صحیح بیشترین بهره را از امکانات خود به دست آوریم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با تاکید بر حضور ائمه جمعه و فرماندار شهرستان در شورای آموزش و پرورش، اظهارداشت: باید از تمام ارگان ها برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده نمود، چرا که دانش آموزان که سرمایه های اصلی کشور هستند درآموزش و پرورش شکل می ‌گیرند.

فولادوند، ادامه داد: باید همه نهادهای استانی و شهرستانی را در پروژه مهر سهیم نماییم، تا به یک گفتمان همگانی تبدیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌ های استان تهران، با تأکید بر اهمیت پروژه مهر درآماده شدن مدارس، جهت حضور بدون دغدغه معلم و دانش آموز در کلاس درس افزود: ساماندهی صحیح نیروی انسانی یکی از مهم ترین اولویت های  پروژه مهر است که باید به درستی به آن پرداخته شود .

وی ضمن تشریح وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: باید با آسیب شناسی ضعف ها و مشکلات پروژه مهر در سال تحصیلی گذشته، به گونه‌ای عمل کنیم که در سال تحصیلی پیش رو با کمترین ضعف، در بازگشایی مدارس روبرو باشیم.

این مقام مسئول، فلسفه پروژه مهر را تقویت و توسعه مشارکت همه ارگان ها، سازمان‌ ها و مردم در آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: هدف باید این باشد که آموزش و پرورش به گفتمان غالب در جامعه تبدیل گردد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ساماندهی نیروی انسانی بارویکرد اقتصاد مقاومتی را از مهم ترین برنامه های این اداره کل دانست وافزود: امسال در برنامه پروژه مهر باید به شکلی کاملا منسجم، برنامه ریزی شده و با تقویم اجرایی پیش برویم تا بتوانیم به اهداف عالی از پیش تعیین شده دست یابیم .

فولادوند، با تأکید بر تلاش برای احیای اقتصاد آموزش و پرورش، درآمدزایی مناطق آموزش و پرورش را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و گفت: با توسعه منابع درآمدی، علاوه بر حل مشکلات مالی، می توان درکار تربیتی، فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتماعی نیز موفق عمل کرد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش