تبیان، دستیار زندگی
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 تهران در سالن اجلاس سران برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 تهران

با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 تهران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 تهران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 تهران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در سالن اجلاس سران برگزار شد.

دراین مراسم از برگزیدگان این المپیاد با اهدای لوح یادبود و جوایز نفیس تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، هتل پارسیان اوین تهران یک هفته میزبان بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر بود، 320 دانش آموز از 82 کشور جهان از شنبه هفتم مردادماه به مدت یک هفته در ایران حاضر شدند تا در بیست و نهمین ماراتن جهانی کامپیوتر به رقابت بپردازند. دانش آموزان این کشورها در روزهای یکشنبه 8 مرداد و سه شنبه 10 مرداد دو آزمون به مدت 5 ساعت برگزار کردند.

شایان ذکراست؛ دانش آموزان ایرانی در دو تیم 4 نفره به رقابت با 320 دانش آموز نخبه از سراسر جهان پرداختند و موفق شدند پس از کشورهای ژاپن، چین و روسیه روی سکوی چهارم مسابقات جهانی کامپیوتر بایستند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش