تبیان، دستیار زندگی
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از لغو محدودیت های معابر تهران بعد از مراسم تحلیف خبر داد و گفت: ترافیک پرحجم و روانی را در خیابان آفریقا به دنبال آتش سوزی در برج آناهیتا شاهدیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لغو محدودیت‌های معابر تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های معابر تهران بعد از مراسم تحلیف خبر داد و گفت: ترافیک پرحجم و روانی را در خیابان آفریقا به دنبال آتش‌سوزی در برج آناهیتا شاهدیم.

بخش اجتماعی تبیان

سرهنگ حسن عابدی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس؛ سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت تمهیدات و محدودیت های ترافیکی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور اظهار داشت: درحال حاضر هیچ محدودیت خاصی در معابر تهران بزرگ اجرا نمی‌شود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: برخی از هیأت‌های خارجی در حال بازدید و دیدارهای رسمی هستند که برای عبور هیأت‌ها از معابر، تمهیدات لحظه‌ای اعمال می‌شود.

وی گفت: ترافیک در معابر تهران در حال حاضر عادی و روان است. سرهنگ عابدی در خصوص وضعیت معابر در خیابان نلسون ماندلا به دلیل وقوع آتش‌سوزی در برج آناهیتا گفت: عوامل امدادرسانی در محل حضور دارند؛ همچنین پلیس راهور نیز برای تسهیل در تردد وسایل امدادی و عبور شهروندان، حضور فعال دارد.

وی گفت: در خیابان آفریقا ـ میرداماد به سمت شمال محدویت برقرار شده و بار ترافیک به داخل میرداماد هدایت می‌شود. جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده خیابان آفریقا پرحجم و روان است، چرا که حضور خودروهای امدادی را شاهدیم.


منبع: خبرگزاری فارس