تبیان، دستیار زندگی
کتاب «قدرت دل» که به تازگی چاپ شده، اثر بپتیست دی پیپ، ۱۸ مصاحبه با رهبران معنوی جهان را در بر می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابی که از دل یک فیلم متولد شد

کتاب «قدرت دل» که به تازگی چاپ شده، اثر بپتیست دی پیپ، ۱۸ مصاحبه با رهبران معنوی جهان را در بر می گیرد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
کتاب

رمان «قدرت دل» نوشته بپتیست دی پیپ چندی است با ترجمه مهدی قراچه داغی توسط انتشارات دُر دانش بهمن منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب از روی فیلمی با همین نام نوشته شده است.

ماجرای ساخته شدن این فیلم از آنجا آغاز شد که دی پیپ، در زندگی‌اش بی‌هدف و بی‌انگیزه بود و نمی‌دانست چه می‌خواهد. او شبی از سر بی‌خوابی به تماشای برنامه اپرا وینفری نشسته بود. اکهارت تول، میهمان برنامه بوده و با وینفری درباره ضرورت هدف در زندگی صحبت می‌کرده است.

دی پیپ پس از تماشای برنامه به فکر فرو می‌رود و پس از آن تلاش می‌کند به توصیه تول گوش دهد و در سکوت صدای دلش را بشنود. پس از مدتی متوجه می‌شود که ندای درونی‌اش او را به ساختن فیلمی تشویق می‌کند. او دور دنیا می‌چرخد و به دیدار ۱۸ رهبر معنوی می‌رود و نتیجه این دیدارها، ابتدا فیلم و سپس کتابی می‌شود که با نام «قدرت دل» به چاپ رسید.

۱۸ رهبر معنوی که دی پیپ سراغشان رفته، معتقدند برای رسیدن به موفقیت، آرامش، رضایت خاطر و شادی باید به قدرت دل ایمان آورد، صدایش را شنید و از نیرویش استفاده کرد. این کتاب دربرگیرنده حکایت‌ها و آموزه‌های الهام‌بخش است.

پائولو کوئیلو، اکهارت تول، دیپاک چوپرا، ایزابل آلنده و... از جمله افرادی هستند که دی پیپ برای ساختن فیلم و تولید این کتاب سراغشان رفت و ساعت‌ها زمان صرف کرد تا شالوده تجربه‌های آن‌ها درباره قدرت دل و ندای درون را به دست آورد.

نکته‌ای که نویسنده کتاب از این دیدارها دریافت می کند، این است که دل از قدرت های بالایی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به شمّ، قصد و نیت، سپاسگذاری، بخشیدن و عشق اشاره کرد.

«قدرت دل» می تواند برای مطالعه افرادی که در زندگی سرخورده‌اند، از تصمیم‌هایی که تاکنون گرفته‌اند خوشحال نیستند و هنوز هدف و رسالتشان را نمی‌دانند، کتاب مناسبی باشد.

این کتاب با قیمت ۱۴ هزار تومان چاپ شده است.


منبع: مهر