تبیان، دستیار زندگی
روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه پس از مراسم تحلیف در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کرده و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های شان پرداختند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانی در نشست خبری: در طول ۴ سال گذشته به بخش بزرگی از وعده‌هایم رسیدیم

روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه پس از مراسم تحلیف در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کرده و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های‌شان پرداختند.

بخش سیاست تبیان

دکتر حسن روحانی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری پس از مراسم تحلیف از مردم و مقام معظم رهبری تشکر کرد.

وی افزود: از آغاز از ملت بزرگ و غیور ایران به خاطر حضورشان و خلق حماسه بزرگ انتخابات ۲۹ اردیبهشت تشکر می‌کنم. از مقام معظم رهبری به خاطر مراسم تنفیذ و حمایت‌شان از دولت یازدهم سپاسگزارم. ایشان با تنفیذشان راه را برای فعالیت دولت دوازدهم هموار کردند.

رییس‌جمهور در گزارش به ملت، گفت: در طول چهار سال گذشته به بخش بزرگی از وعده‌هایم در سال ۱۳۹۲ رسیدیم. موفقیت‌های خوبی در عرصه سیاست خارجی، خارج کردن کشور از قطع‌نامه‌ها و تحریم‌های کشور دست یافتیم. امروز تحریم شورای امنیت‌ نداریم گرچه تحریم‌هایی وجود دارد اما باید با آن مقابله کنیم. زمینه برای رشد اقتصادی برای مردم آماده‌تر شده است. شاهد ثبات اقتصادی، بیمه همگانی و کاهش مخارج درمانی بیماران هستیم.


منبع: ایسنا