تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور گفت: دنیا بداند که در صورت نقض برجام از سوی کشورهای مقابل با برخورد یکپارچه دولت و ملت ما مواجه خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در صورت نقض برجام توسط کشورهای مقابل با برخورد یکپارچه دولت و ملت ما مواجه خواهند شد

رئیس‌جمهور گفت:‌ دنیا بداند که در صورت نقض برجام از سوی کشورهای مقابل با برخورد یکپارچه دولت و ملت ما مواجه خواهد شد.

بخش سیاست تبیان

دکتر حسن روحانی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دقایقی قبل در مراسم دوازدهمین تحلیف ریاست‌جمهوری که در محل ساختمان مجلس شورای اسلامی در حال برگزار است، آغاز شد.

روحانی اظهارداشت: در آغاز سخن یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهدای عزیز و جانبازان و آزادگان سرافراز را گرامی میدارم و در برابر عظمت آنان سر تعظیم فرود می آورم که عزت و شرف امروز ما مرهون رشادت‌های آن عزیزان است.

وی تصریح‌کرد: اکنون قریب به ۴۰ سال از استقرار اسلامیت و جمهوریت می‌گذرد و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و عالی ترین مقام اجرایی کشور با رای مستقیم تک تک شهروندان انتخاب می‌شود؛ مردم آگاه و هوشیار ایران به خلق حماسه اردیبهشت بار دیکر با ما به روشنی سخن گفتند و نظرات خود را صراحت اعلام کردند.

روحانی یادآور شد:‌ منتخب باید به درستی بداند چه عهدی با مردم دارد که باید تا پایان به برنامه خود وفادار باشد؛ گرچه مسئولین من برخواسته از آراء اکثریت  مردم است اما امروز به عنوان رییس جمهور مکلف به مصالح همه مردم هستم.

رئیس‌جمهر اضافه کرد: ما دولتی مصلح هستیم چه در سیاست داخلی و چه سیاست خارجی؛ ما صلح را بر جنگ ترجیح می‌دهیم و همیشه آماده دفاع از ملت خود هستیم؛ ما پشتیبان نیروهای مسلح خود هسیم اما بزرگترین صلاح ما رای ملت ماست که بیش از ۴۲ میلیون رای در صندوق دارد هرگز در بن بست قرار نمیگیرد.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش گفت:‌ دنیا بداند که در صورت نقض برجام از سوی کشورهای مقابل با برخورد یکپارچه دولت و ملت ما مواجه خواهد شد. وی گفت برنامه دولت دوازدهم بر اساس همان شعار انتخابات مبنی بر آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت است.

روحانی ادامه داد: حل و فصل موضوع هسته ای و لغو قطع‌نامه های شورای امنیت و لغو تحریم‌های ظالمانه در حوزه هسته ای از دستاوردهای دولت دوازدهم بوده است.


منبع: خبرگزاری فارس