تبیان، دستیار زندگی
لاریجانی گفت: امید است با رویکرد موشکافانه و دقیق و آگاهی درست از مسائل کشور دولت جدید در توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لاریجانی: امید است با رویکردی موشکافانه دولت جدید در توسعه همه‌جانبه موفق باشد

لاریجانی گفت: امید است با رویکرد موشکافانه و دقیق و آگاهی درست از مسائل کشور دولت جدید در توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق باشد.

بخش سیاست تبیان

لاریجانی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین تحلیف دوازدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن خیرمقدم به روسای جمهور و سران کشورهای مختلف خارجی و همچنین مسئولین نهادهای بین‌المللی من الجمله اتحادیه اروپا، اکو، اجلاس بین المجالس و شورای همکاری کشورهای اسلامی گفت: ملت ایران علی رغم همه دشمنی قدرت های بزرگ در مسیر استقلال از مشروطه تاکنون از پای نایستاده و با برپایی انقلاب اسلامی و اهداف استقلال طلبانه خود نائل آمدیم.

وی افزود:‌ در طول سال‌های پس از انقلاب ۳۶ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران انجام شده و 12 دولت ، 10 مجلس و 5 دوره خبرگان رهبری به انتخاب مردم تشکیل شده که نشان دهنده عمق مردم سالاری دینی در کشور ماست. همچنین انتخابات اخیر ریاست جمهوری با ۷۲ درصد مشارکت مردمی عمق مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در سرنوشت خود و تعامل با نظام اسلامی را نشان می‌دهد که از دور اندیشی امام (ره) حکایت می‌کند که با این تدبیر از استقرار استبداد جلوگیری نمود.


منبع: ایسنا