تبیان، دستیار زندگی
دوره های آموزشی تابستانه «رویش ۹۶» با حضور جمعی طلاب حضوری و دانش آموزان مجتمع هدی در جامعه الزهرا(س) در حال برگزاری است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه «رویش ۹۶» در جامعه‌الزهرا(س)

دوره‌های آموزشی تابستانه «رویش ۹۶» با حضور جمعی طلاب حضوری و دانش‌آموزان مجتمع هدی در جامعه‌الزهرا(س) در حال برگزاری است.
برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه «رویش ۹۶» در جامعه‌الزهرا(س)

دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی با عنوان «رویش ۹۶» آغاز شد.

برگزاری این دوره‌های آموزشی در چهار گرایش ادبی، هنری، رایانه‌ای و رسانه‌ای از تاریخ ۱۷ تیر آغاز شد و تا تاریخ ۱۵ مرداد نیز ادامه دارد.

اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جهت غنی‌سازی اوقات فراقت تابستان، از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۰ تیرماه به ثبت‌نام از بین طلاب حضوری جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و دانش آموزان مجتمع هدی اقدام کرد و پس از اتمام فرایند ثبت‌نام، دوره‌های آموزشی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال برگزاری است.

خاطر نشان می شود، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه طلاب، دوره‌های آموزشی در سه گرایش هنری، ادبی و رایانه‌ای ویژه فرزندان کارکنان و اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از سوی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی و با همکاری اداره رفاه و تعاون برنامه ریزی شد و در ایام تابستان برگزار شد.

ثبت نام دوره‌های آموزشی ترم پاییزه در اواخر شهریورماه آغاز می شود و علاقه مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳-۳۲۱۱۲۳۳۲ تماس بگیرند.

منبع: حوزه نیوز