تبیان، دستیار زندگی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور جزئیات محدودیت های ترافیکی آخر هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور در آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

بخش اجتماعی تبیان

ترافیک جاده

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ سرهنگ نادر رحمانی در مورد محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از امروز(چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه در محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران، سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و از ساعت 18 تا 23 روز جمعه، تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد. البته با توجه به ترافیک محل احتمال تغییر ساعت وجود دارد که اعلام خواهد شد.

وی افزود: در روز شنبه نیز ، تردد وسایل نقلیه در محور کرج -چالوس از سمت کرج ممنوع است و تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت 15 روز شنبه یک طرفه خواهد بود که این محدودیت تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.

رحمانی با اشاره به محدودیت مربوط به خودروهای سنگین نیز عنوان کرد: از ساعت 12 ظهر امروز(چهارشنبه) تا ساعت 24، تردد کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است و این محدودیت در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از ساعت 8  تا 24 خواهد بود. این محدودیت شامل خودروهایی که حامل مواد سوختی و فاسدشدنی هستند، نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: در محور هراز نیز محدودیت ترافیکی خواهیم داشت که بر این اساس از ساعت 14 روز شنبه تردد از رودهن به سمت آمل و از ساعت 16 تردد وسایل نقلیه از محدوده آب اسک به رودهن یک طرفه است و این محدودیت ترافیکی تا ساعت 24 ادامه دارد.


منبع: ایسنا