تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی پیش از جلسه هیات عمومی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با صدور احکامی از سوی ریاست قوه قضائیه معاونین جدید قضایی را منصوب و از زحمات حجت الاسلام باقری زیاری معاون قضایی در امور شعب تقدیر و تشکر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معارفه معاونین جدید دیوان عدالت اداری

حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی پیش از جلسه هیات عمومی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با صدور احکامی از سوی ریاست قوه قضائیه معاونین جدید قضایی را منصوب و از زحمات حجت الاسلام باقری تقدیر و تشکر کرد.

بخش حقوق تبیان

دیوان عدالت اداری

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی پیش از جلسه هیات عمومی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با صدور احکامی از سوی ریاست قوه قضائیه معاونین جدید قضایی را منصوب و از زحمات حجت الاسلام باقری زیاری معاون قضایی در امور شعب تقدیر و تشکر کرد.

با توجه به تغییرات جدیدی که در ساختار تشکیلات دیوان عدالت اداری بوجود آمده، معاونت قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری به سه معاونت امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی، معاونت امور اداری، استخدامی و فرهنگی و معاونت امور کار و تامین اجتماعی تبدیل شده و همچنین تشکیل معاونت نظارت و بازرسی و معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در ساختار جدید شکل گرفته است.

در این مراسم و به موجب احکام ریاست محترم قوه قضاییه و ریاست محترم دیوان عدالت اداری حجت الاسلام رحیم باقری زیاری به عنوان معاون قضایی در امور کار و تامین اجتماعی، احمد درزی رامندی معاون قضایی در امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی و عباس محدث به عنوان معاون قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی منصوب شدند.

همچنین طی احکام جداگانه دکتر غلامرضا مولابیگی به عنوان معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی و محمد موحد به عنوان معاون قضایی در امور حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری منصوب شدند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم انتصاب معاونین اعطاء و از زحمات کلیه کارکنان قضایی و اداری تشکر و قدردانی شد.


منبع: ایسنا