تبیان، دستیار زندگی
یکی دیگر از نشست های چهره به چهره مردم با اهالی فرهنگ و هنر سه شنبه 10 مردادماه با آتش تقی پور بازیگر سینما و تئاتر تلویزیون در سینما ققنوس تهرانسر برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهره به چهره با آتش تقی پور

یکی دیگر از نشست های چهره به چهره مردم با اهالی فرهنگ و هنر سه شنبه 10 مردادماه  با  آتش تقی پور بازیگر سینما و تئاتر تلویزیون در سینما ققنوس تهرانسر برگزار شد.

بخش اجتماعی تبیان
چهره به چهره با آتش تقی پور

به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21، نشست صمیمی بازیگر توانمند تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای برقراری ارتباط بین چهره های فرهنگی , هنری و عموم شهروندان انجام شد.

دراین نشست تقی پور به بیان خاطرات دوران بازیگری خود پرداخت

همواره از هنر به عنوان بهترین و کارسازترین ابزار برای مقابله با تهدیدات و جنگ نرم  دشمن نام برده می‌شود، خالقین این ابزار تاثیرگذار هنرمندان ما هستند که باید با تمام توان از آنها حمایت شود.

دیدار با هنرمندان که در رشته‌های مختلف سال‌ها تلاش کرده‌اند، از اولویت‌های مهم به شمار می آید.

به همین منظور مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 نشست صمیمی با عنوان چهره به چهره برگزار می نماید.

معتقدیم حمایت از هنر و هنرمند حراست از فرهنگ ارزشمند و غنی کشور است. وجود همین هنرمندان است که فرهنگ و هنر غنی و کهن کشور را پویا نگهداشته است.


منبع: روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21