تبیان، دستیار زندگی
ن رقابت نزدیک به 30 هزار داوطلب حضور در حوزه های علمیه خواهران جمعه 23 تیر ماه آغاز می شود. در این آزمون با توجه به ظرفیت حوزه های علمیه خواهران حداکثر 20 درصد داوطلبان پذیرش خواهند شد. حجت الاسلام "حسن محدث واعظی"  ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز توزیع کارت ورود به آزمون در رقابت 30 هزار داوطلب ورود به حوزه های علمیه خواهران

رقابت نزدیک به 30 هزار داوطلب حضور در حوزه های علمیه خواهران جمعه 23 تیر ماه آغاز می شود. در این آزمون با توجه به ظرفیت حوزه های علمیه خواهران حداکثر 20 درصد داوطلبان پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام "حسن محدث واعظی"  با اعلام این خبر گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون خواهران دیپلم علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران از صبح امروز در 54 مرکز شروع شده و تا روز پنج شنبه (22 تیر) ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  داوطلبان دارای مدرک دانشگاهی و قبول شدگان در آزمون کنکور به شرط آنکه بیش از دوسال از قبولی آنها نگذشته باشد و دارای معدل 14 به بالا باشند از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند. همچنین دارندگان مدرک سیکل بر اساس معدل پذیرش شده مدتی قبل به مصاحبه دعوت شدند.

مدیر پذیرش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران افزود: در این دوره از پذیرش، بیش از 30 هزار داوطلب شرکت کرده اند که نزدیک به 28هزار نفر از آنان دارای مدرک دیپلم بوده و در آزمون کتبی شرکت می کنند. این آزمون ساعت 10 صبح روز جمعه (23تیر) در 54 مرکز در سراسر کشور برگزار می شود. اسامی پذیرفته شدگان 10 مرداد اعلام و از آنان برای مصاحبه دعوت خواهد شد.

وی افزود: اگر چه همه ساله به ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران سراسر کشور اضافه می شود، ولی به علت محدودیت ظرفیت حوزه های علمیه پیش بینی می شود که از مجموعه 30 هزار نفر داوطلب، بین 5 تا 6 هزار نفر به حوزه های علمیه راه یابند.