تبیان، دستیار زندگی
ود نرم افزار شبهات اینترنتی حاوی شبهات دینی سایت های اینترنتی فارسی، انگلیسی و عربی در ستاد پاسخگویی به شبهات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین هاشمی با اعلام این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار شبهات اینترنتی در حوزه علمیه قم تولید می شود

نرم افزار شبهات اینترنتی حاوی شبهات دینی سایت های اینترنتی فارسی، انگلیسی و عربی در ستاد پاسخگویی به شبهات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین هاشمی با اعلام این خبر گفت : با هدف پاسخگویی به شبهات دینی، طرح شناسایی، گردآوری و دسته بندی شبهات اینترنتی از سوی ستاد پاسخگویی دینی اجرا شد.

مدیر این طرح افزود: این طرح در چند مرحله اجرا می شود. در مرحله اول تاکنون بیش از هفت هزار و 600 کتاب، مقاله و تصاویر به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی جمع آوری شده است. در مرحله دوم محققان این مرکز اقدام به تنظیم و دسته بندی شبهات به 13 شاخه اصلی مانند اعتقادات، اهل بیت، پیامبر، شیعه و مانند آن و نیز زیر شاخه های هریک چون توسل و شفاعت و عاشورا و مانند آن کردند.

هاشمی مرحله سوم طرح را تولید نرم افزار ویژه ای با محتوای به شکل درختی و آسان یاب اعلام کرد و افزود: با تولید این نرم افزار محققان می توانند با دسترسی آسان به اطلاعات و شبهات موجود در یک موضوع به اشکالات و شبهات مطرح شده پاسخ دهند.

وی مسئله شناسی بهائیت را از دیگر فعالیت های این بخش اعلام کرد و افزود: در حال حاضر در موضوع بهائیت مرحله گردآوری شبهات و مسئله شناسی و نیز فعالیت بر روی پاسخ های ارایه شده، شروع شده است.