تبیان، دستیار زندگی
شد همزمان به انتشار اولین شماره نشریه انجمن های علمی حوزه، سایت انجمن های علمی حوزه علمیه قم فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد. مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت : این سایت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت انجمن های علمی حوزه علمیه قم راه اندازی شد

همزمان به انتشار اولین شماره نشریه انجمن های علمی حوزه، سایت انجمن های علمی حوزه علمیه قم فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.

مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت : این سایت به آدرسwww.anjomanhaelmi.com در هفته جاری فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و در هفته آینده به صورت فعال کار خود را آغاز می کند .

حجت الاسلام بارانی افزود : در این سایت معرفی دبیرخانه انجمن و فعالیت های این بخش به همراه عملکرد و برنامه های انجمن های علمی حوزه قرار خواهد گرفت. همچنین دراین سایت قابلیت ارتباط با سایت های انجمن های علمی حوزه و کلیه مراکز علمی داخل و خارج کشور فراهم شده و به مرور بخش های مختلف آن فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد : شماره اول خبرنامه انجمن های علمی حوزه حاوی اطلاعات انجمن ها، عملکرد ، نشست ها و اخبار مرتبط با نشست های گروههای علمی حوزه در هفته قبل انتشار یافت و در نظر است که این نشریه هر دوماه یک بار با هدف اطلاع رسانی از فعالیت های انجمن های علمی حوزه توسط این دبیرخانه انتشار یابد.