تبیان، دستیار زندگی
آموزش و پرورش شهر تهران در بین دستگاههای اجرایی استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر معرفی گردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش و پرورش شهرتهران به عنوان دستگاه برتر شناخته شد

آموزش و پرورش شهر تهران در بین دستگاههای اجرایی استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر معرفی گردید.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

آموزش و پرورش شهرتهران به عنوان دستگاه برتر شناخته شد

‌‌‌‌‌‌به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در بین 81دستگاه اجرایی استان آموزش و پرورش شهر تهران در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه شناخته شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه افزود: ستاد اقامه نماز در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در اجرای دستورالعمل ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور، مفاد بخشنامه940121-14/10/1395مبنی بر تعیین میزان پیشرفت برنامه ها و فعالیت های اقامه نماز در سال 96-1395 جهت معرفی برترین ها، آموزش و پرورش شهر تهران در بین 81 دستگاه اجرایی استان ، به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر ویژه معرفی گردید که این عنوان بیانگر تلاش و کوشش مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس و توجه و اهتمام معاونین محترم پرورشی و کارشناس مسئولان و کارشناسان محترم قرآن، عترت و نماز مناطق می باشد .

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش شهر تهران هفت سال متوالی صاحب این رتبه می باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش