تبیان، دستیار زندگی
سومین کارگاه آموزشی مدرسه تابستانی کلام امامیه از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان برگزار می شود .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم؛

سومین کارگاه آموزشی مدرسه تابستانی کلام امامیه برگزار می شود

سومین کارگاه آموزشی مدرسه تابستانی کلام امامیه از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم در اصفهان برگزار می شود .
سومین کارگاه آموزشی مدرسه تابستانی کلام امامیه برگزار می شود

سومین کارگاه آموزشی مدرسه‌ تابستانی کلام امامیه از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه‌ علمیه و دفتر انجمن در اصفهان از تاریخ 18 الی 20 مرداد 96 در این شهر برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش، این دوره برای شرکت و بهره‌مندی استادان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان حوزوی و دانشگاهی در مباحث کلامی و الهیات (برادران و خواهران)، به‌مدت سه روز برنامه‌ریزی شده است.

دوره‌ کارگاهی مدرسه تابستانی کلام امامیه‌ اصفهان به ‌صورت فشرده در دو نوبت صبح و عصر (از ساعت 8 تا 19:30) برگزار و شرکت‌کنندگان با موضوعاتی چون «جریان‌شناسی سلفی‌گری از آغاز تا دوران معاصر»، «مبانی نظری سلفیه از ابن‌تیمیه تا سلفیان معاصر»، «جریان‌شناسی سلفی‌گری ایرانی»، «مبانی نظری سلفی‌گری ایرانی؛ قرآن‌بسندگی در دین، شریعت و فهم قرآن»، «شاخصه‌های فکری سلفی‌گری ایرانی»، «آثار و نتایج عملی اندیشه‌ سلفی‌گری ایرانی»، «آسیب‌شناسی رویکردهای حدیث‌پژوهی جریان سلفی‌گری ایرانی با تأکید بر مؤلفه‌ غلو»، «بازخوانی احادیث «کونوا النمرقه الوسطی» در پرتو متون اصیل دینی» و ... آشنا خواهند شد.

یادآور می شود، ارائه‌ این مباحث توسط اساتید محترم حجج اسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی، محمد مسجدجامعی، سید مهدی علیزاده موسوی، سید علی‌رضا حسینی، سید حسن هاشمی و .... خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از نهم تا سیزدهم مردادماه سال جاری با مراجعه به لینک ekalamm.ir و تکمیل آنلاین فرم یا با دریافت و تکمیل فرم ثبت نام در دوره و ارسال آن به پست الکترونیکی info@ekalam.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت 8 الی 14 با شماره تلفن ۰۹۱۶۲۰۰۵۲۶۲ تماس حاصل نمایند.

در پایان به شرکت‌کنندگان، گواهی پایان‌دوره از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه اعطا می‌شود.

منبع: حوزه نیوز