تبیان، دستیار زندگی
رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران از تشکیل «پارلمان والدین» در سال جاری خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشکیل «پارلمان والدین» در سال جاری

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران از تشکیل «پارلمان والدین» در سال جاری خبر داد.

بخش اجتماعب تبیان

پارلمان والدین

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛‌ کامیاب صدری در این باره اظهار  کرد: امسال به صورت جدی به دنبال آن هستیم که پارلمان والدین را ایجاد کنیم و بتوانیم شوراهای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان را درگیر کنیم تا در کنار آموزش و پرورش به ما کمک کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته ورود والدین در راستای نظارت و بازدید از مدارس پررنگ نبود و شوراها بندرت تشکیل می‌شد.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران اعتقاد ویژه به حضور والدین در کنار آموزش و پرورش و تقویت مشارکت‌های مردمی دارد گفت: این نگاه و طرز تلقی ما را دلگرم کرده است. البته مشارکت‌های مردمی تنها منحصر به مشارکت مالی نیست بلکه می‌تواند مشارکت پژوهشی، آموزشی و پرورشی باشد که از طریق تشکیل کارگروه‌ها در مدارس دنبال شود.

صدری درباره اختیارات پارلمان والدین گفت: در برنامه داریم که شوراهای انجمن‌های مناطق هر دو یا سه ماه یکبار دور یکدیگر جمع شده و نشست‌هایی با حضور مسئولان تراز اول استانداری، مجلس و دولت داشته باشند.

وی افزود: این پارلمان قطعا مصوباتی هم در راستای قوانین کشور برای بهبود وضعیت مدارس کشور خواهد داشت و همین که به همدلی و همفکری با آموزش و پرورش کمک کند ارزشمند است. حضور کمرنگ والدین در مدارس خلائی است که در سالهای قبل مشاهده می‌شد و امید است با تشکیل این پارلمان برطرف شود.


منبع: ایسنا