تبیان، دستیار زندگی
محسن احمدی،ملی پوش باتجربه ووشوی ایران به عنوان سرمربی تیم های ملی ووشوی بلغارستان در بخش تالو نونهالان، نوجوانان و جوانان انتخاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک ایرانی سرمربی تیم ملی ووشو بلغارستان شد

محسن احمدی،ملی پوش باتجربه ووشوی ایران به عنوان سرمربی تیم های ملی ووشوی بلغارستان در بخش تالو نونهالان، نوجوانان و جوانان انتخاب شد.

بخش ورزش تبیان

محسن احمدی

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا؛ احمدی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از امضای تفاهمنامه همکاری بن فدراسیون های ووشوی ایران و بلغارستان، حضورم در این کشور قطعی شد و خوشحالم که به عنوان نخستین مربی ایرانی به یکی از کشورهای اروپایی اعزام می شوم.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم که فدراسیون ووشوی ایران انجام خواهد داد، هفته آینده راهی بلغارستان می شوم. قهرمان پرافتخار ووشوی ایران و دارنده هفت مدال جهانی و آسیایی، ادامه داد: قراداد همکاری من با بلغارها یکساله است و هدایت تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان بلغارستان در بخش تالو را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان که سال 2018 در برزیل برگزار می شود، برعهده خواهم داشت.

احمدی اظهار داشت: حضور تالوکاران رده سنی بزرگسالان بلغارستان برای حضور در جهانی روسیه هنوز مشخص نیست و پس از آغاز کارم، شرایط را ارزیابی می کنم تا شاید در فرم «تای چی چوان» نماینده ای به جهانی بزرگسالان اعزام کنیم.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع ووشوی ایران در جهان، گفت: نایب قهرمان جهان هستیم و همه کشورها به ما نگاه ویژه ای دارند.سعی می کنم نماینده خوبی برای مربیان ایرانی باشم تا راه برای دیگران باز شود. احمدی اعلام کرد که کمپ تیم های ملی بلغارستان در شهر بورگاس قرار دارد و اردوهای این تیم در شهر فوق برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:برای مسابقات جهانی روسیه به اردوی تیم ملی دعوت شده بودم اما پس از مشورت با مسئولان فدراسیون ایران تصمیم به حضور در دنیای مربیگری گرفتم.


منبع: ایرنا