تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش گفت: رمز پیشرفت و موفقیت دانش آموزان، رشد چند بعدی آنان است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رمز موفقیت، رشد چند بعدی دانش آموزان است

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش گفت: رمز پیشرفت و موفقیت دانش آموزان، رشد چند بعدی آنان است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

رمز موفقیت، رشد چند بعدی دانش آموزان است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، رضوان حکیم زاده در مراسم افتتاح سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دخترکشور در نیشابور افزود: دانش آموزانی که در عرصه مسابقات فرهنگی، هنری و سایر زمینه ها شرکت می کنند، تک بعدی نیستند و در کنار درس مشغول رشد و پرورش استعدادهای خود در سایر ابعاد نیز هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه این امر مایه خرسندی است، اظهارکرد: رمز موفقیت و پیشرفت، رشد انسان در ابعاد مختلف و افزایش توانمندی های فردی است.

وی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات ثابت کرده اند که از توانمندی و ظرفیت های بسیار برخوردارند.

حکیم زاده با بیان اینکه در شیوه بیان قرآن، هنر موج می زند و تصویرسازی های بی نظیر به چشم می خورد، خطاب به دانش آموزان مزبور افزود: کار شما دانش آموزان بسیار ارزشمند است و باید بدانید که فعالیت های اجتماعی با فعالیت های خانوادگی منافات ندارد.

وی اظهار کرد: هدفمندی و تعیین مسیر در زندگی بسیار مهم است و شما دانش آموزان برای موفقیت در ادامه مسیر زندگی خود باید این امر را مورد توجه جدی قرار دهید.

گفتنی است؛ سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور که با حضور یک هزار و 100 دختر دانش آموز، مربی و سرپرست از امروز در نیشابور آغاز شده است مدت چهار روز ادامه دارد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش