تبیان، دستیار زندگی
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش ، گفت: در ارزیابی فعالیت های قرآنی، خدمات و دستاوردها، نباید نادیده گرفته شود وجانبداری از انصاف رعایت شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در ارزیابی فعالیت های قرآنی، خدمات و دستاوردها، نباید نادیده گرفته شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش ، گفت: در ارزیابی فعالیت های قرآنی، خدمات و دستاوردها، نباید نادیده گرفته شود وجانبداری از انصاف رعایت شود.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

در ارزیابی فعالیت های قرآنی، خدمات و دستاوردها، نباید نادیده گرفته شود

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، پیش از ظهر امروز مهدی فیض در همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی كه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار كرد: اگر هدف غایی برای دانش آموزان از فراگیری و قرائت قرآن به نحو شایسته ای تبیین شود، انگیزه آن ها برای فراگیری قرآن، دو چندان می شود.

وی افزود: اگر شرایط تدبر عمومی در قرآن مهیا شود و محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد، افراد با علاقه و رغبت بیشتری آموزه های قرآنی را فرا می گیرند و انس با قرآن، اتفاق می افتد.

فیض تصریح كرد: همانطور كه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، «همه ملت باید در قرآن تدبر كنند» امروز نیز شرایط باید به گونه ای باشد تا عموم افراد از لذت تدبردر قرآن بهره مند شوند.

معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش و پرورش ، خاطرنشان كرد: در ارزیابی فعالیت های قرآنی، هنگام بررسی كمبودها و نواقص، قیاس باید به گونه ای صورت بگیرد كه خدمات انجام شده در این حوزه نادیده گرفته نشود و روح نا امیدی به جامعه قرآنی تزریق نشود، بنابراین، باید قضاوت ها منصفانه باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش