تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از نگاه سیاسی به همه مسائل در کشور گفت: یک قرارداد نفتی بسته می شود که منافع کشور در آن است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد باهنر از معترضان به قرارداد «توتال»:

توهم توطئه و خیانت فراگیر شده ا
ست

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از نگاه سیاسی به همه مسائل در کشور گفت: یک قرارداد نفتی بسته می‌شود که منافع کشور در آن است.

بخش سیاست تبیان

باهنر

کلی ایرادات بی‌ربط و صرفاً سیاسی گرفته می‌شود که وزیر نفت را مجبور می‌کند بار‌ها بگوید این‌‌ همان برنامه ششم است که مجلس تصویب کرده است. ما نیاز داریم ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کنیم. وقتی از افراد ایراد گیرنده می‌پرسیم کجای قرارداد کج است، می‌گویند من قرارداد را نخوانده‌ام معتمدین ما این گونه مطرح کرده‌اند. متأسفانه توهم توطئه و خیانت فراگیر شده است. به گزارش ایلنا، وی روز گذشته در دیدار با اعضای انجمن اندیشه و قلم تصریح کرد: در کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند، مردم درگیر همه مسائل نمی‌شوند. مثلاً در شهری درجه دما بالای ۵۰ درجه است و بیکاری موجب آزار مردم شده است و مردم صد‌ها مشکل دارند، اما امام جمعه شهر در نماز جمعه در مورد قرارداد نفتی صحبت می‌کند. نمی‌شود که در همه مسائل صاحبنظر و کار‌شناس باشیم. باهنر با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها در هفته‌های اخیر درباره تشکیل دولت سایه، تصریح کرد: تعجب می‌کنم وقتی حزبی وجود ندارد، چگونه برخی از دولت سایه سخن می‌گویند؟  وی در ادامه با تأکید بر اینکه «آینده مردم‌سالاری دینی در خطر است»، گفت: با مسیری که ما می‌رویم یا مردم‌سالاری آنقدر خراطی می‌شود که دیگر ارزشی نخواهد داشت یا به مردم‌سالاری به مقداری عمل می‌شود که وارد یک سیستم پوپولیستی که هیچ سامانه‌ای ندارد، می‌شویم. او خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم بار حکومت بر دوش مردم باشد، دو راه حل داریم؛ حکومت یا باید مردم را با خود همفکر کند یا خودش را با فکر مردم همراه سازد. در غیر این صورت مردم‌سالاری دینی از بین می‌رود و چیزی از آن باقی نمی‌ماند؛ تنها یک پوسته‌ای خواهد ماند که با یک زلزله یا یک تکان سیاسی فرو می‌ریزد.


منبع: روزنامه ایران