تبیان، دستیار زندگی
ود مرحله اول داوری کتاب سال حوزه برای بررسی بیش از هزار و 120 اثر رسیده به دبیرخانه کتاب سال حوزه از دو روز پیش (پنج شنبه 8 تیر) آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. دبیر برگزاری کتاب سال حوزه در گفتگو با خبرنگار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب برتر حوزه در موضوع نبی اعظم معرفی می شود

مرحله اول داوری کتاب سال حوزه برای بررسی بیش از هزار و 120 اثر رسیده به دبیرخانه کتاب سال حوزه از دو روز پیش (پنج شنبه 8 تیر) آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

دبیر برگزاری کتاب سال حوزه در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه کمیته داوری کتاب سال حوزه با تشکیل کمیته تخصصی عرفان و اخلاق از پنج شنبه گذشته (8 تیر ماه) فعالیت خود را آغاز کرده و با تشکیل سایر کمیته ها، مرحله اول داوری با هدف بررسی عمومی و غربال اولیه آثار رسیده فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان هفته چاری این مرحله به اتمام خواهد رسید.

علی رضا زهیری افزود: مرحله بررسی تخصصی آثار نیز از ابتدای هفته آینده شروع شده و مراحل دیگر نیز تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دبیرخانه کتاب سال حوزه به مناسبت سال نبوی (ص) و با هدف فرهنگ سازی، معرفی اثر برگزیده حوزوی در این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور و با توجه به کمبود زمان در اعلام فراخوان در نظر است از مجموع کتاب هایی که در سال های قبل حائز رتبه شده اند کتاب برتر حوزه در موضوع نبی اعظم (ص) معرفی شود.