تبیان، دستیار زندگی
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران،جلسه تجلیل از برگزیدگان طرحهای جابرابن حیان و نویسنده کوچک به همت معاونت آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی مقطع ابتدایی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنیان های هر تحول مثبتی در تعلیم و تربیت  باید از مقطع  ابتدایی صورت پذیرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران،جلسه تجلیل از برگزیدگان طرحهای جابرابن حیان و نویسنده کوچک به همت معاونت آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی مقطع  ابتدایی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

بنیان های هر تحول مثبتی در تعلیم و تربیت  باید از مقطع  ابتدایی صورت پذیرد.

حنیف نیا در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند آموزگاران و مدیران مدارس مجری این جشنواره، دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره را دانشمندان کوچک خطاب کرد و گفت بنیان های هر تحول مثبتی در تعلیم و تربیت باید از مقطع  ابتدایی صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر امر پژوهش محوری از دوران ابتدایی، طرح جابرابن حیان را از این نوع دانست و از مدیران و معلمان مدارس ابتدایی خواست تا ذهن دانش آموزان را برای ارائه طرح های پویا و خلاقانه آماده نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه از برگزیدگان طرح های جابرابن حیان و نویسنده کوچک، اندیشمند فردا در سطح منطقه و راه یافتگان  به استان و هم چنین آموزگاران و مدیران این مدارس توسط رئیس منطقه تجلیل بعمل آمد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش