تبیان، دستیار زندگی
قم  رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق صبح امروز با طلاب غیر ایرانی و رییس مركز جهانی علوم اسلامی در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش رسا، رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، امروز ص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار سید عبد العزیز حکیم با طلاب غیر ایرانی حوزه علمیه قم

رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق صبح امروز با طلاب غیر ایرانی و رییس مركز جهانی علوم اسلامی در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رسا، رییس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، امروز صبح با رییس و طلاب غیر ایرانی مرکز جهانی علوم اسلامی در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم دیدار و گفت وگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام علی رضا اعرافی، رییس مرکز جهانی علوم اسلامی، گفت: حوزه علمیه نجف یکی از مراکز حوزه های علمیه و دارای جایگاه رفیعی است.
وی افزود: مرکز جهانی علوم اسلامی و حوزه علمیه قم میراث دار حوزه علمیه نجف به شمار می رود.
رییس مرکز جهانی با اشاره به تحولات عراق اظهار داشت: مرکز جهانی علوم اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه تعامل با کشور عراق اعلام می دارد.
وی افزود: ما از خاندان حکیم که شجره طیبه ای برای ملت و کشور عراق به شمار می روند و ثمرات فروانی را برای حوزه علمیه نجف و ملت عراق داشته اند، تجلیل می کنیم و امیدواریم ملت عراق بتواند از این شجره طیبه برای رونق هر چه بیشتر کشورخود استفاده کند.