تبیان، دستیار زندگی
سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان این كه باید فرهنگ های بومی ایران را احیا کنیم، گفت: احیاء فرهنگ بومی و محلی دغدغه مسابقات فرهنگی و هنری است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احیاء فرهنگ بومی و محلی دغدغه مسابقات فرهنگی و هنری است

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان این كه باید فرهنگ های بومی ایران را احیا کنیم، گفت: احیاء فرهنگ بومی و محلی دغدغه مسابقات فرهنگی و هنری است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

احیاء فرهنگ بومی و محلی دغدغه مسابقات فرهنگی و هنری است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، علی رمضانی صبح امروز در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: دغدغه اصلی امروز ما در حوزه فرهنگی احیا فرهنگ های بومی و انتقال آن ها به نسل آینده است.

وی ضمن تاکید بر نگاه ویژه مقام معظم رهبری به حوزه فرهنگ عنوان کرد: باید به دختران نیز به اندازه پسران برای شکوفایی استعداد های فرهنگی هنری فرصت دهیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هنر و حجاب هیچ منافاتی با هم ندارند بلکه حتی می توانند مکمل یکدیگر باشند.

رمضانی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و اظهارکرد: امروز هنر شما دانش آموزان بایستی در خدمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش