تبیان، دستیار زندگی
ود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، از اجرای طرح اتصال ‪ ۵۰مسجد پایتخت فرهنگی جهان اسلام(اصفهان) به سیستم تكنولوژی اطلاعات و ارتباطات خبر داد.  حجت‌الاسلام والمسلمین " سید حسین بهشتی نژاد " روز سه‌شنبه در گفت و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۵۰‬مسجد در استان اصفهان به اینترنت متصل می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، از اجرای طرح اتصال ‪ ۵۰مسجد پایتخت فرهنگی جهان اسلام(اصفهان) به سیستم تكنولوژی اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین " سید حسین بهشتی نژاد " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای اجرای این طرح در مساجد استان در مجموع ‪ ۹۰۰میلیون ریال بودجه برآورد شده است كه در مرحله اول فقط ‪ ۵۰مسجد در كلانشهر اصفهان به اینترنت متصل می‌شود.

به گفته وی، از جمله اهداف اتصال مساجد به اینترنت استفاده از برنامه‌های سایت " تبیان " سازمان تبلیغات اسلامی است كه تازه‌ترین فتاوا و استفتائات كلیه مراجع معظم تقلید را نیز دارا می‌باشد.

بهشتی‌نژاد گفت: وظایف قانونی و ماموریت‌های اساسی این سازمان در‪۲۰مورد خلاصه می‌شود كه‪۹مورد آن طبق قانون برنامه چهارم توسعه كشور لحاظ شده است.

وی بودجه برنامه‌ای و فرهنگی امسال این سازمان را دومیلیارد و‪۵۰۰میلیون ریال بیان كرد و افزود:با احتساب بودجه جاری این رقم به حدود هفت میلیارد ریال می‌رسد.

استان اصفهان چهار هزار و ‪ ۴۵۲باب مسجد دارد كه یكهزار و ‪ ۱۲۰باب آن در شهرستان اصفهان ساخته شده است.