تبیان، دستیار زندگی
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به برقراری شرایط کیفی سالم برای هوای تهران طی امروز از تداوم این شرایط در بیشتر مناطق تهران خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تداوم هوای سالم در تهران

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به برقراری شرایط کیفی سالم برای هوای تهران طی امروز از تداوم این شرایط در بیشتر مناطق تهران خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان

هوای سالم

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ حسین شهبازی اظهار کرد: انتظار می‌رود شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران تا روز دوشنبه (۹ مرداد) همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز است و در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی انتظار می‌رود.

مدیر  واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد:  این شرایط پابرجا نیست و به‌تدریج طی روز دوشنبه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی، این شرایط در روز سه‌شنبه (۱۰ مرداد)، کمابیش ادامه دارد و طی برخی ساعات وزش باد موثر دور ازانتظار نیست.وی در پایان اظهار کرد: دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.


منبع: ایسنا