تبیان، دستیار زندگی
ید  آیت‌الله مظاهری، كار صدا و سیما را یكی از سخت‌ترین مشاغل برشمرد و اظهار امیدواری كرد كه رسانه ملی با توجه به فعالیت‌های گسترده خود در پیشبرد اهداف نظام موفق باشد.   آیت الله حسین مظاهری كه همزمان ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در كارها از توسل به خدا غافل نشوید

آیت‌الله مظاهری، كار صدا و سیما را یكی از سخت‌ترین مشاغل برشمرد و اظهار امیدواری كرد كه رسانه ملی با توجه به فعالیت‌های گسترده خود در پیشبرد اهداف نظام موفق باشد.

آیت الله حسین مظاهری كه همزمان با دیدار رییس سازمان صداوسیما در اصفهان سخن می‌گفت، با اشاره به این كه شناختن وظیفه و انجام درست وظیفه، كاری مشكل است تاكید كرد: همه افراد باید با شناخت وظیفه و انجام مناسب آن، كشور را به اهداف خود برسانند.
آیت‌الله مظاهری، توسل به قرآن و ائمه اطهار (ع) را رمز موفقیت كارگزاران كشور برشمرد و به مسوولان صدا و سیما نیز توصیه كرد كه از توسل به خدا در كارهای خود غافل نشوند.
در این دیدار، سیدعزت‌الله ضرغامی، رییس صداوسیما با اشاره به گستردگی مخاطبان رسانه ملی و سلایق مختلف آن‌ها، برنامه‌سازی در رادیو و تلویزیون را مهم برشمرد.
وی با اشاره به موفقیت فیلم‌های و سریال‌هایی كه در چند سال گذشته به خصوص در ماه مبارك رمضان با موفقیت و استقبال مخاطبان روبه‌رو شد گفت: این موفقیت مرهون تحقیق و بررسی كارشناسان و همچنین حمایت‌ و راهنمایی‌های حوزه‌های علمیه و علما دانست.
رییس سازمان صداوسیما، ضمن تشكر از حوزه‌های علمیه و علما و روحانیون اظهار كرد:‌ ما در ساخت برنامه‌ها از نظرات و پیشنهادات حوزه‌های علمیه و علما و روحانیون استفاده می‌كنیم.