تبیان، دستیار زندگی
دونالد ترامپ به زودی دچار شکستی سهمگین شده و ناگزیر به کناره گیری از قدرت خواهد شد زیرا وی سیاست های متغیری دارد که دائم در حال تغییر و تحولات عمده بوده و این مهم دولت وی را با شکاف عمیق بین اعضای کابینه و تزلزل همراه ساخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کناره‌گیری ترامپ از قدرت/فیلم‌نوشت

"دونالد ترامپ" به زودی دچار شکستی سهمگین شده و ناگزیر به کناره‌گیری از قدرت خواهد شد زیرا وی سیاست‌های متغیری دارد که دائم در حال تغییر و تحولات عمده بوده و این مهم دولت وی را با شکاف عمیق بین اعضای کابینه و تزلزل همراه ساخته است.

آزاده مرنی -بخش سیاست تبیان
کناره‌گیری ترامپ از قدرت/فیلم

رئیس جمهور آمریکا در هفته‌های اخیر بنا به دلایل متعدی از جمله رابطه‌ی دامادش (کوشنر) با مقامات ارشد روسیهو  همچنین سیاست‌های انتقاد طلبانه‌ی وی نسبت به کنگره و اعضای کابینه‌اش، دچار بحران شده است.

"ترامپ" که از ابتدای ورود به کاخ سفید فردی دیکتاتور و مستبد شناخته شده بود، اینک با کنار گذاشتن مقامات ارشد دولتش از جمله "جیمز کومی" (رئیس اف بی آی) ، "مایکل تی. فلین" (مشاور امنیت ملی) و "شان اسپایسر" (سخنگوی کاخ سفید) سعی بر آن دارد تا از تعداد منتقدانش بکاهد!.

سقوط پرزیدنت ترامپ

عده‌ای از سیاسیون و صاحب‌نظان این عرصه معتقدند که "دونالد ترامپ" به زودی دچار شکستی سهمگین شده و ناگزیر به کناره‌گیری از قدرت خواهد شد زیرا وی سیاست‌های متغیری دارد که دائم در حال تغییر و تحولات عمده بوده و این مهم دولت وی را با شکاف عمیق بین اعضای کابینه و تزلزل همراه ساخته است. این در حالی است که دختر ترامپ (ایوانکا ترامپ) نیز چندی پیش و در پی بروز برخی اختلافات بین اعضای کابینه گفت که بهتر است به پدرم کمی فرصت دهید زیرا آمریکا دچار دو دستگی شده است!.

فیلم سقوط زودهنگام ترامپ

در این راستا "جورج سوروس" یکی از بزرگترین سرمایه‌داران آمریکایی می گوید: "این فریبکار و دغل باز (ترامپ) درصدد جنگ تجاری است که تاثیرات بسیار فراگیری بر اروپا و دیگر بخش‌های جهان خواهد داشت. این دیکتاتور در آینده پیروز نمی‌شود و من شخصا اطمینان دارم او شکست می‌خورد چرا که نظرها و ایده‌های او با هم در تضاد هستند."

در این میان هستند کسانی که حتی جایگزین ترامپ را نیز حدس زده‌اند؛ این عده معتقدند که "مایک پنس" (معاون اول ترامپ) طبق قانون اساسی می‌تواند قدرت را به دست بگیرد و همچنین برخی شواهد گواه آن است که وی خود را برای رئیس جمهور آمریکا شدن، آن هم در چند ماه آینده آماده می‌کند.