تبیان، دستیار زندگی
ست   مسؤولین جنبش امل و حزب الله لبنان، در بعلبك، در گردهمایی خود در این شهر تأكید كردند: کشور لبنان همچنان هدف سیاست‌های ددمنشانه اسراییل است و این رژیم غاصب لبنان را رها نکرده است.   مسؤولین دو ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لبنان همچنان هدف سیاست‌های ددمنشانه اسراییل است

مسؤولین جنبش امل و حزب الله لبنان، در بعلبك، در گردهمایی خود در این شهر تأكید كردند: کشور لبنان همچنان هدف سیاست‌های ددمنشانه اسراییل است و این رژیم غاصب لبنان را رها نکرده است.

مسؤولین دو جنبش شیعی امل و حزب الله در بعلبك، در گردهمایی خود، با اشاره به کشف شبکه جاسوسی اسرائیل در لبنان به دست نیرو های ارتش، نسبت به فعالیت‌های این رژیم غاصب در لبنان هشدار دادند و تأكید كردند: لبنان همچنان عرصه‌ای برای اقدامات استعماری و ظالمانه صهیونیست‌هاست و آنها از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به منافع و مصالح ملی در این كشور، غفلت نمی کنند.
در این گردهمایی شیعی در لبنان، تصریح شد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اسراییل در سراسر لبنان فعالیت می‌كنند و همواره مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشفتگی در این كشور هستند.
مسؤولین حزب الله و امل تأكید كردند: تحكیم همكاری‌ها بین گروه‌ها و احزاب لبنان و گسترش فضای دوستی و همدلی بین لبنانی‌ها به عنوان یگانه استراتژی ما در مقابله با مشكلات و فتنه‌هاست.
ضرورت پایبندی به میثاق‌نامه شرافت كه بین تمامی احزاب و گروه‌های فعال سیاسی در لبنان بسته شده است، از دیگر محورهای گفت‌وگو در این گردهمایی شیعی بود.