تبیان، دستیار زندگی
ود نماینده مردم قم در مجلس توجه به تهذیب نفس و وحدت را از مهمترین پیامهای رهبر معظم انقلاب برای كارگزاران دانست و بر لزوم اجرای آن بدون هیچ اهمال و سستی تاكید كرد. حجت‌الاسلام علی بنایی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حفظ وحدت و مراقبت نفس مهمترین پیام دیدار كارگزاران با رهبری نظام بود

نماینده مردم قم در مجلس توجه به تهذیب نفس و وحدت را از مهمترین پیامهای رهبر معظم انقلاب برای كارگزاران دانست و بر لزوم اجرای آن بدون هیچ اهمال و سستی تاكید كرد.

حجت‌الاسلام علی بنایی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو كمیسیون امنیت ملی  به برخی پیامهای مهم دیدار دیروز مسئولین و كارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: یكی از محوری ترین پیامهای ایشان بحث تهذیب نفس و توجه همگان به ویژه صاحب منصبان و مسئولین نظام بر مراقبت نفسانی بود چرا كه كارگزاران به دلیل داشتن مسئولیت بیشتر در معرض آفات و لغزشهای بیشتری قرار می‌گیرند و باید از درون و بیرون تحت مراقبت بیشتری باشند.

وی حفظ وحدت و انسجام ملی را از دیگر پیامهای مهم این دیدار دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز جامعه و تهدیدهای بیرونی و در برخی موارد شیطنت های درونی لازم است كه دولت مردان بدون هیچگونه اهمال و سستی، با تمام وجود شعار وحدت و یكدلی را سرداده و همگام و هم‌جهت برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند، این نكته‌ای است كه به طور صریح توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد و جای هیچگونه تفسیر و تحلیل ندارد.

حجت‌الاسلام بنایی با تاكید بر اینكه برخی شاخصه‌ها و نكات عمده اصولگرایی، طی چند سال اخیر برای اولین بار توسط رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز كارگزاران با ایشان تبیین و تشریح شد، تصریح كرد: آینده نظام بسیار روشن است، انقلاب اسلامی همواره پیشتاز حركتهای جهان اسلام بوده و بخشی از تهدیدات نیز به خاطر همین پیشاهنگی بوده و هست در هر حال افق پیش روی نظام روشن و ظرفیت سازی نظام جمهوری اسلامی بسیار بالاست اما برای توسعه و برداشتن گامهای رو به جلو نیاز به توجه و مراقبت ویژه است.

وی با اشاره به لزوم تداوم اینگونه جلسات، گفت: كشور ایران الگوی جهان اسلام است، بنابراین كارگزاران باید با عملی كردن روشها، رفتارها و الگوهای عملی صحیح و حفظ وحدت این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور برخی از مسئولین و كارگزاران دولت اصلاحات در این دیدار، خاطرنشان كرد: این افراد تحت تجربیات نظام پرورش یافته‌اند و به گفته رهبر معظم انقلاب همه در زیر چتر واحد اصوگرایی قرار می‌گیرند و باید از این پتانسیل ها برای اهداف كلان نظام بهره جست.