تبیان، دستیار زندگی
ت. منصور حقیقت پور روز دوشنبه در گردهمایی اعضای ستادهای بازسازی عتبات عالیات، در رفسنجان افزود: این پروژه‌ها از سه سال پیش در شهرهای نجف، كربلا، كاظمین و سامرا توسط ‪ ۲۷۱۶‬نفر نیروی تخصصی در حال اجرا است. وی گفت: مردم ‪ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

‪ ۸۰‬پروژه فنی و عمرانی بزرگ برای بازسازی عتبات عالیات در عراق در حال انجام است.


منصور حقیقت پور روز دوشنبه در گردهمایی اعضای ستادهای بازسازی عتبات عالیات، در رفسنجان افزود: این پروژه‌ها از سه سال پیش در شهرهای نجف، كربلا، كاظمین و سامرا توسط ‪ ۲۷۱۶‬نفر نیروی تخصصی در حال اجرا است.

وی گفت: مردم ‪ ۳۰‬استان كشور در امر بازسازی عتبات عالیات مشتاقانه مشاركت دارند.

علیرضا فداكار مسوول ستاد بازسازی نجف اشرف هم در این گردهمایی گفت:مردم استان كرمان تاكنون ‪ ۲۰‬میلیارد ریال كالا و وجه نقد برای بازسازی عتبات عالیات در عراق اهدا كرده‌اند.

همچنین مسوول ستاد مركزی بازسازی عتبات عالیات در دیدار با امام جمعه رفسنجان هم گفت: به رغم فعالیتهای انجام شده طی سه سال گذشته هنوز عتبات عالیات در عراق از امكانات اولیه بطور كامل برخوردار نشده‌اند.

حقیقت پور بر عزم جدی ستاد مركزی بازسازی عتبات عالیات برای بازسازی اماكن مقدس در عراق به بهترین صورت با مشاركت علاقه‌مندان اهل بیت(ع) تاكید كرد.

حجت‌الاسلام‌محمد هاشمیان امام جمعه رفسنجان نیز توفیق مشاركت در بازسازی عتبات عالیات در عراق را سعادت بزرگی دانست كه نصیب هركسی نمی‌شود.