تبیان، دستیار زندگی
عملکرد برخی سیستم های بدن مانند سیستم گوارش در فصل تابستان ضعیف می شود اما با مصرف یک نوشیدنی سبز عملکرد مغزتان بهبود پیدا می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوشیدنی قاتل سرطان و چربی‌سوز + دستورالعمل

عملکرد برخی سیستم‌های بدن مانند سیستم گوارش در فصل تابستان ضعیف می‌شود اما با مصرف یک نوشیدنی سبز عملکرد مغزتان بهبود پیدا می‌کند.

بخش تغذیه و آشپزی تبیان

نوشیدنی سبز

اگر بدن شما نیز انرژی و توان خود را از دست داده و سیستم گوارش شما به خوبی عمل نمی‌کند، نیاز به احیای توان و قدرت بدنتان برای فعالیت و کارهای روزانه دارید و ما به شما یک نوشیدنی طبیعی سبز معرفی می‌کنیم که خواص زیادی برای سلامت بدن دارد.

با نوشیدن این نوشیدنی طبیعی سیستم گوارشی شما در حال استراحت قرار می‌گیرد و شاهد بهبود جذب و دفع در بدنتان هستید همچنین با بهبود عملکرد دستگاه گوارش وزن شما کاهش پیدا کرده و انرژی و توان از دست رفته خود را باز می‌یابید.

این نوشیدنی طبیعی سبز بدون چربی و پر از عطر و طعم است و دارای فواید دیگر بسیاری برای سلامت بدن است.

برخی خواص معجزه‌آسای نوشیدنی سبز لاغری

این نوشیدنی حاوی آنتی‌اکسیدان‌های متعددی از قبیل ویتامین C و بتاکاروتن است و خواص ضد سرطانی بالایی دارد.

به دلیل محتوای بالای آب و فیبر در این نوشیدنی سلامت سیستم گوارشی شما تضمین شده و تقویت‌کننده عملکرد معده و روده محسوب می‌شود.

با نوشیدن این نوشیدنی طبیعی سیستم گوارشی شما در حال استراحت قرار می‌گیرد و شاهد بهبود جذب و دفع در بدنتان هستید همچنین با بهبود عملکرد دستگاه گوارش وزن شما کاهش پیدا کرده و انرژی و توان از دست رفته خود را باز می‌یابید

این نوشیدنی به دلیل مبارزه با التهاب‌های بدن خاصیت خنک‌کنندگی دارد و علاوه بر خاصیت درمانی ضدالتهاب مثل کولر طبیعی موجب خنکی بدن از درون می‌شود.

علاوه بر این‌ها با نوشیدن نوشیدنی سبز به سرعت خون شما تصفیه‌کننده و از سموم پاک می‌شود.

این نوشیدنی سبز یک محرک طبیعی برای مغز بوده و باعث تقویت عملکرد آن می‌شود.

دستورالعمل نوشیدنی لاغری ضد سرطان

یک عدد خیار

یک فنجان اسفناج

یک فنجان ریحان

2 عدد سیب سبز

یک عدد لیموترش

½ فنجان نعناع

ریشه زنجبیل یک بند انگشت

برای تهیه این نوشیدنی کافی است به کمک آبمیوه گیری یا غذاساز آب مواد تشکیل‌دهنده آن را بگیرید و با نوشیدن آن از خواص معجزه‌آسای این نوشیدنی سبز بهره‌مند شوید.


منبع: باشگاه خبرنگاران

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.