تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت‌الله نوری همدانی، امروز در دیدار جمعی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هوشیاری ملت های مسلمان در برابر دشمنان اسلام را مورد تاكید قرار داد و گفت: امروز صهیونیست ها، آمریكا و اروپا در كمین ما ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، امروز در دیدار جمعی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هوشیاری ملت های مسلمان در برابر دشمنان اسلام را مورد تاكید قرار داد و گفت: امروز صهیونیست ها، آمریكا و اروپا در كمین ما نشسته‌اند. ما باید سر و صدای آن ها را بشنویم و بیدار باشیم.
وی امید به آینده را یكی از اصول و اعتقاد مسلمانان برشمرد و اظهار داشت: مسلمانان لازم است همیشه به آینده و افق روشنی امید داشته باشند. بدانیم كه در نهایت فتح و پیروزی با ماست، حركت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی نیز در همین راستاست.
این مرجع تقلید با بیان این كه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران همواره ملت‌های مسلمان را به آینده‌ای روشن امید می‌داد، تصریح كرد: مجاهدان اسلام تمامی قله‌های جهان را فتح می‌كنند. انقلاب اسلامی مستضعفان به تمام نقاط دنیا خواهد رسید و زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم خواهد شد. ما هم امروز با این امید گام بر می‌داریم و دل مان به آینده بسیار روشن است.