تبیان، دستیار زندگی
شت   شیخ جلال الدین صغیر، امام جماعت و خطیب مسجد جامع براثا، كه چندی پیش مورد سوء قصد ناكام تروریست‌ها قرار گرفت طی سخنانی در مجلس نمایندگان عراق تاكید كرد: مطمئن باشید محكوم كردنهای لفظی و بیانیه‌ ای ، هیچ تاث...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محكوم كردن لفظی و بیانیه ای نا امنی‌ها، هیچ اثری نخواهد داشت

شیخ جلال الدین صغیر، امام جماعت و خطیب مسجد جامع براثا، كه چندی پیش مورد سوء قصد ناكام تروریست‌ها قرار گرفت طی سخنانی در مجلس نمایندگان عراق تاكید كرد: مطمئن باشید محكوم كردنهای لفظی و بیانیه‌ ای ، هیچ تاثیری در متوقف كردن موج فزاینده ترورها و كشتارها در عراق نخواهد داشت.

شیخ جلال الدین صغیر، نماینده مجلس عراق از ائتلاف یكپارچه عراق طی سخنانی كه دیروز در مجلس ایراد شد، تصریح كرد: تا زمانی كه جهت متوقف ساختن ترورها و كشتارها در عراق، تصمیمی جدی، همراه با راهكارهای عملی اتخاذ نكنیم، هیچگاه روی آرامش را در عراق نخواهیم دید و آتش ناامنی، دامان همه را فرا خواهد گرفت.
شیخ صغیر افزود: اقدام تروریستی اخیر جنایتكاران در حمله به مسجد براثا، نه تنها ما را در رسیدن به اهدافمان متزلزل نمی‌كند، بلكه ما را نسبت به راه و هدفمان، مطمئن و ثابت قدم می كند و باعث می شود تا با ایمان و یقین برای رسیدن به آرمانهایمان تلاش كنیم.
این شخصیت برجسته شیعی در عراق افزود: شما نمایندگان در برابر برقراری امنیت مسوولید چرا كه ملت عراق، شما را جهت بسامان كردن اوضاع بحرانی كشور انتخاب كردند تا با درایت و مدیریت، عراقی نو بنا كنید.
وی خاطر نشان كرد: افتخار ما این است كه در مساجدمان به شهادت برسیم و حاضریم در راه رسیدن به مقاصد والایمان جان خود را نیز از دست بدهیم.