تبیان، دستیار زندگی
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسرکشورگفت: پرورش باید هدف نهایی آموزش باشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرورش باید هدف نهایی آموزش باشد

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسرکشورگفت: پرورش باید هدف نهایی آموزش باشد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

پرورش باید هدف نهایی آموزش باشد

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، مهدی فیض در آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور گفت: امروز باید تمام فضا ها و امکانات آموزشی را برای پرورش خلاقیت و روحیه تعامل و پرسشگری دانش آموزان به کار بندیم چراکه هدف نهایی از آموزش، پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: فعالیت های فرهنگی هنری مکمل پرورش دانش آموزان است و امروز معتبرترین مراکز علمی دنیا به فعالیت های فوق برنامه توجه ویزه دارند چون صرف درس خواندن لزوما کارآمدی ایجاد نمی‌کند.

وی هنر متصل به هدف را ارزشمند خواند، افزود: هنر همیشه باید در راستای ارزش ها قرار گیرد و هنرمند بایستی خود را به مجموعه ای از آموزش های هدفمند متصل سازد و معرفت هنری خویش را از عالم ملکوت دریافت و در قالب یک اثر هنری عرضه دارد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش