تبیان، دستیار زندگی
با هدف معرفی دستاوردهای آموزش وپرورش در حوزه فناوری و اطلاعات، 54 سامانه الكترونیكی در غرفه ویژه وزارت آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الكامپ ارائه شده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارائه 54 سامانه الكترونیكی در غرفه آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الكامپ

معرفی سامانه آموزش ضمن خدمت emooc با هدف معرفی دستاوردهای آموزش وپرورش در حوزه فناوری و اطلاعات، 54 سامانه الكترونیكی در غرفه ویژه وزارت آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الكامپ ارائه شده است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

ارائه 54 سامانه الكترونیكی در غرفه آموزش وپرورش نمایشگاه بین المللی الكامپ

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای تحقق دولت الكترونیك، وزارت آموزش و پرورش، دستاوردهای حوزه فناوری و اطلاعات را در قالب 54 سامانه الكترونیكی در سالن B 38 نمایشگاه بین المللی الكامپ، جهت معرفی به بازدیدكنندگان ارائه نموده است.

براساس این گزارش، سامانه آموزش مجازی emooc ویژه دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان از جمله دستاوردهای جدید حوزه فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش است كه دراین نمایشگاه معرفی شده است.

این سامانه امكان شركت فرهنگیان درهر مكان و زمانی، در دوره های ضمن خدمت پیش بینی شده را فراهم می ‌كند، كلیه مراحل این سامانه رایگان و ارزیابی دوره ها به صورت الكترونیكی و حضوری در مراكز آزمون (تست سنتر) انجام می ‌گیرد و اپلیكیشن آن قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه را نیز دارد.

براین اساس، در قسمتی از این نمایشگاه، با معرفی مجموعه سامانه های مختلف از جمله؛ سامانه هدایت تحصیلی، طرح سنجش، طرح های شهاب، تعالی وتدبیر، سایت ساز اطلاع رسانی، اوقات فراغت، شیر مدارس، اردوها ، دارالقرآن ها، احكام و ابلاغ ها، تشكل ها و انجمن ها و ... بازدیدكنندگان را با فعالیت های آموزش و پرورش بیش از پیش آشنا می كند.

بازدید كنندگان با فعالیت هایی كه در زمینه هوشمند سازی مدارس و سامانه های الكترونیكی ایجاد شده و برای توسعه خدمات الكترونیكی در چهارگروه، دانش آموزان، والدین، معلمان، مدیران و كارمندان درنظر گرفته است، آشنا می شوند.

شایان ذكراست؛ بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الكامپ از30 تیرماه تا 2 مرداد ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش