تبیان، دستیار زندگی
«واندر ویل» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» در اختتامیه پنجاه وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار به روی پرده می رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی فیلم جدید «وودی آلن» در نیویورک

«واندر ویل» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» در اختتامیه پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار به روی پرده می‌رود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
وودی آلن

این فیلم با بازی «کیت وینسلت»، «جونو تمپل»، «جاستین تیمبرلیک» و «جیمز بلوشی» از سوی جشنواره فیلم نیویروک به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب شده است، رویداد سینمایی که معمولا سکوی پرش مهمی برای فیلم‌ها در فصل جوایز سینمایی محسوب می‌شود.

سال گذشته فیلم برنده اسکار «مهتاب» و همچنین «منچستر کنار دریا» نمایش آغازین خود را در جشنواره نیویورک تجربه کرد و امسال نیز گفته می‌شود بازی درخشان «کین وینسلت» در فیلم «واندر ویل» که اولین همکاری خود را با «آلن» تجربه می‌کند، می‌تواند با اقبال جوایز سینمایی رو به رو شود.

پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک از تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) با نمایش فیلم «آخرین پرچم برافراشته» جدیدترین اثر «ریچارد لینکلیتر» آغاز به کار خواهد کرد و تا 15 اوت (23 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

فیلم «کافه سوسایتی» ساخته قبلی «آلن» در افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ رونمایی شد اما فیلم «واندر ویل» که در نیویورک ساخته شده و با توجه به این که خود «آلن» نیز  نیویورکی است، بهترین گزینه برای نمایش در این جشنواره سینمایی است.

داستان فیلم «واندر ویل» که در حال و هوای دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخته شده است، در یک شهربازی بزرگ با چرخ  فلکی به نام «واندر ویل» روی می‌دهد.

«وودی آلن» ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی می‌شود.

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی«، «آفرودیت قدرتمند»، «شالوده‌شکن»، «نیمه‌شب در پاریس»، «تقدیم به رم با عشق»، «یاسمن غمگین»، «کافه  سوسایتی» و «مرد بی‌منطق» از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.

پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک از تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) با نمایش فیلم «آخرین پرچم برافراشته» جدیدترین اثر «ریچارد لینکلیتر» آغاز به کار خواهد کرد و تا 15 اوت (23 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا