تبیان، دستیار زندگی
ست نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت درهمایش سراسری مسئولان كاروانهای عمره دانش‌آموزی و دانشجویی با ارائه آمارهایی از تاثیرات فرهنگی و معنوی سفر عمره بر روش قشر جوان و جوان بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیتها در این زمی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عمره دانشجویی و دانش‌آموزی موثرترین حركت تبلیغی در مراكز آموزشی كشور است

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت درهمایش سراسری مسئولان كاروانهای عمره دانش‌آموزی و دانشجویی با ارائه آمارهایی از تاثیرات فرهنگی و معنوی سفر عمره بر روش قشر جوان و جوان بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیتها در این زمینه تاكید كرد.

حضرت ایت الله محمد محمدی ری‌شهری، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، در همایش سراسری مدیران، روحانیون و معینه‌های كاروانهای عمره دانشجویی حركت عمره دانشجویی و دانش‌آموزی را موثرترین حركت تبلیغی در دانشگاهها و موسسات آموزشی دانست و با اشاره به مسئولیت خطیر برگزاركنندگان عمره دانش‌آموزی و دانشجویی،گفت: با توجه به اینكه این گروه مهمترین هدف تبلیغی در جامعه هستند، در صورت ارائه راه و مسیر صحیح به آنها، موفقیتهای بسیار بزرگی به دست خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به اینكه براساس نظرسنجی‌های اعلام شده حدود 88 درصد دانشجویان در سفرهای عمره دانشجویی به باورهای محكمی دست می‌یابند و 70 درصد آنها با قرآن مانوس می‌شوند بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود تاكید كرد و ابراز داشت: فضای عمره نباید سراسر حزن و غم باشد بلكه باید با ایجاد نشاط و برقراری تعامل باعث جذب هر چه بیشتر جوانان شویم.
  در بخش دوم این همایش كارگاههای تخصصی ویژه مدیران، روحانیون و معینه‌های عمره‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در ساختمان سازمان حج و زیارت برگزار شد.

شایان ذكر است همایش سراسری مدیران روحانیون و معینه‌های كاروانهای عمره دانشجویی و دانش‌آموزی جمعه 26 خردادماه با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت، حجت‌الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام ابوترابی، رئیس ستاد عمره دانشجویی و جمعی از مسئولان و كارگزاران عمره دانشجویی و دانش‌آموزی در سالن همایشهای سازمان حج و زیارت برگزار شد.