تبیان، دستیار زندگی
ند   امام جمعه قم استفاده از مساجد برای جذب جوانان و نوجوانان را مهم ارزیابی كرد و گفت: ائمه جماعات مساجد، باید در تعطیلات تابستانی، با برنامه‌ریزی مردمی و خودجوش، جوانان را جذب و زمینه مشاركت آنان را در كلیه ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانیان در تعطیلات تابستانی، جوانان را جذب فعالیتهای فرهنگی كنند

امام جمعه قم استفاده از مساجد برای جذب جوانان و نوجوانان را مهم ارزیابی كرد و گفت: ائمه جماعات مساجد، باید در تعطیلات تابستانی، با برنامه‌ریزی مردمی و خودجوش، جوانان را جذب و زمینه مشاركت آنان را در كلیه امور فراهم نمایند.

آیت‌الله رضا استادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم اظهار داشت: ما باید درجهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی كه ثمره خون این عزیزان می‌باشد، تمام تلاش خود را انجام دهیم.
وی یادآور شد: شهدای موتلفه برای احیای تفكر اسلامی و مقابله با ظلم و بی‌عدالتی مبارزه خود را آغاز كردند و در نهایت نیز در راه خداوند ، شهادت را پذیرا شدند و به معبود پیوستند.
امام جمعه قم بااشاره به اینكه پیروزی انقلاب اسلامی مدیون فداكاریها و ایثارگریهای شهدا می‌باشد، گفت: اگر ما در ادامه راه آنان و ترویج فرهنگ اسلامی كوتاهی كنیم، چه پاسخی در پیشگاه الهی خواهیم داشت؟
وی ابراز امیداری كرد كه مسوولین و آحاد ملت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، درمقابل نظام جمهوری اسلامی‌احساس مسوولیت كرده و نگذارند تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب به نتیجه برسد.
خطیب جمعه قم در ادامه‌بااشاره به تعطیلی مدارس و مساله‌مهم پركردن اوقات فراغت جوانان و نو جوانان گفت: دستگاههای متولی باید با برنامه‌ریزی مدون، جوانان و نوجوانان را جذب نمایند.
وی افزود: اگر ما نتوانیم برای جوانانمان برنامه ریزی كنیم، دشمن‌ازاین فرصت استفاده كرده و انحراف آنان را با جدیت دنبال خواهد كرد.
وی استفاده از مساجد برای جذب جوانان و نوجوانان را نیز مهم ارزیابی كرد و گفت: ائمه جماعات مساجد، باید در تعطیلات تابستانی، با برنامه‌ریزی مردمی و خودجوش، جوانان را جذب و زمینه مشاركت آنان را در كلیه امور فراهم نمایند.
آیت‌الله استادی ابراز امیدواری كرد كه ارگانهای مربوطه از جمله آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و بسیج به ‌همراه ائمه جماعات از تمام ظرفیتهای خود برای پركردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده نمایند.