تبیان، دستیار زندگی
شد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با آیت الله سبحانی دیدار و از موسسه امام صادق''ع'' بازدید كرد.   در این دیدار آیت الله سبحانی با بیان جایگاه قم در دنیای اسلام گفت: با شهر قم معامله ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاه دولتمردان به قم باید فراملی باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با آیت الله سبحانی دیدار و از موسسه امام صادق''ع'' بازدید كرد.

در این دیدار آیت الله سبحانی با بیان جایگاه قم در دنیای اسلام گفت: با شهر قم معامله استانی نكنید، نگاه دولتمردان باید به قم فراملی باشد. همچنین این شهر به لحاظ جایگاهی كه در مدیریت جهان اسلامی دارد حضوری قدرتمند را در جامعه نیازمند است.

آیت الله سبحانی در ادامه با معرفی كتاب''موسوعه طبقات الفقها'' به عنوان كتابی مرجع برای فقهای شیعه و سنی با استناد به حدیثی از ائمه كه '' اگر گذشتگان كار خیری انجام دادند كار خیر آنان را ادامه دهید'' اظهار داشت: كتاب سال ولایت یكی از حركت های دوره های قبل بوده كه توانسته كمك شایانی به تالیف كتاب های ولایی نماید.

وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در پایان این دیدار با تشكر از حضور مستمر و آگاهانه آیت الله سبحانی در نشریات دینی و تخصصی با تایید سخنان، حضور ایشان را در همایش كتاب سال ولایت باعث پررونق شدن این جریان دانست.

لازم به ذكر است كه بعد از این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد به همراه آیت الله سبحانی از موسسه امام صادق و بخش های مختلف آن اعم از كتابخانه، كلاس های درس، سایت و غیره بازدید كرد و نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله سبحانی در موسسه امام صادق ''ع'' برگزار شد.