تبیان، دستیار زندگی
ود مشاور رییس و مسوول عمره دانش آموزی و دانشجویی سازمان حج وزیارت گفت: در سال جاری ، حج عمره سه ماه زودترازسال گذشته برنامه ریزی و آغاز خواهد شد. "متقی فر" مشاور رییس و مسوول عمره دانش آموزی و دانشجویی سازمان حج و ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام دانش آموزان و دانشجویان به عمره امسال سه ماه زودتر آغاز می‌شود

مشاور رییس و مسوول عمره دانش آموزی و دانشجویی سازمان حج وزیارت گفت: در سال جاری ، حج عمره سه ماه زودترازسال گذشته برنامه ریزی و آغاز خواهد شد.

"متقی فر" مشاور رییس و مسوول عمره دانش آموزی و دانشجویی سازمان حج و زیارت در همایش روز جمعه این سازمان بااشاره به تشكیل ستاد ویژه‌ای در این مورد افزود : ارتقاء كیفیت وایجاد شرایط مناسب رفاهی از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

همچنین نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، حركت عمره دانشجویی و دانش آموزی را موثرترین حركت تبلیغی در دانشگاهها وموسسات آموزشی دانست و گفت: هیچ اقدامی درشرایط فعلی به اندازه عمره دانشجویی و دانش آموزی تاثیرگذار نبوده است.

درادامه این نشست دكتر "گلزاری"استاد دانشگاه علامه طباطبایی نیزگفت:- حضور در اماكن مقدس واحساس بی‌زمانی و كاهش ارتباط با بیرون، باعث آرامش انسان می‌شود ،لذا توقع داریم مسوولان حج عمره شرایط لازم رابرای زائران فراهم كنند.

"علی زرهانی" رییس سازمان حج وزیارت نیز دراین همایش گفت : قشر جوان به دنبال قلمرو و میدان برای ابراز وجود است و با میدان دادن به آن به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.