تبیان، دستیار زندگی
ست   محمد حسین فضل‌الله، از علمای شیعه لبنان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تاكید كرد: در حالیكه اسرائیل هیچگاه از ضربه زدن به لبنان، غفلت نمی‌كند، حمایت از سلاح مقاومت اسلامی، تنها راه مقابله صهیونیستها است. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلاح مقاومت تنها راه مقابله با دشمنان لبنان است

محمد حسین فضل‌الله، از علمای شیعه لبنان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تاكید كرد: در حالیكه اسرائیل هیچگاه از ضربه زدن به لبنان، غفلت نمی‌كند، حمایت از سلاح مقاومت اسلامی، تنها راه مقابله صهیونیستها است.

این عالم شیعی در لبنان، تاكید كرد: رژیم اشغالگر صهیونیست، برنامه‌های جاسوسی ویژه‌ای جهت ضربه زدن به منافع ملی لبنان تنظیم كرده است، كه بسیاری از آنها توسط ارتش و نیروهای مقاومت خنثی شده است كه این امر نشان دهنده عزم اسرائیل برای ضربه به لبنان، واراده مقاومت اسلامی و ارتش برای مقابله با آن است. وی افزود: تمام نیروهای امنیتی دو كشور باید با هماهنگی با حزب‌الله، تمامی نقشه‌های صهیونیست ها را نقش بر آب كنند.
آیت‌الله فضل‌الله در خصوص تحولات كنونی فلسطین نیز تصریح كرد: درگیریها داخلی بین نیروهای فلسطینی كه آغاز فتنه‌ای بزرگ است، جز ضربه به منافع و حقوق مسلم فلسطینیان، هیچ نتیجه‌ای ندارد.
وی گفت: ما معتقدیم هم اكنون وقت استمرار مقاومت است، نه وقت بحث و جدل پیرامون حكومت و ریاست چرا كه، با مقاومت است که فلسطینیان به حقوق خود خواهند رسید.
وی در مورد حوادث جاری عراق خاطر نشان كرد: این كشور اسلامی از سویی، با عده‌ای اشغالگر روبرو شده است و از سویی دیگر با گروههای تكفیری و تروریستی؛ كه هر دو عامل بحران و آشفتگی در عراق شده اند.
آیت‌الله فضل‌الله از مردم عراق خواست تا با حفظ وحدت و همدلی خود، تا پایان یافتن بحرانها در كشور، مقاومت كنند و از هیچ حادثه‌ای به غیر از تفرقه و اختلاف نهراسند.