تبیان، دستیار زندگی
ند  مهدی عاكف، دبیركل جنبش اخوان المسلمون مصر، طی سخنانی، تصریح كرد: جنبش فتح در عین كوتاهی در محقق ساختن مصالح فلسطینیان، مدعی حفاظت از ارزش‌ها و منافع مردم فلسطین است. عاكف خاطرنشان كرد: برخی افراد در این جنبش، در پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنبش فتح، نسبت به مصالح ملت فلسطین، كوتاهی می‌كند

مهدی عاكف، دبیركل جنبش اخوان المسلمون مصر، طی سخنانی، تصریح كرد: جنبش فتح در عین كوتاهی در محقق ساختن مصالح فلسطینیان، مدعی حفاظت از ارزش‌ها و منافع مردم فلسطین است.
عاكف خاطرنشان كرد: برخی افراد در این جنبش، در پی سازش با دشمن صهیونیست هستند تا به بهانه كم كردن فشارهای بین‌المللی بر فلسطینیان، از پس گرفتن سرزمین‌های اشغال شده،‌ صرف‌نظر كنند.
دبیركل اخوان المسلمون، فلسطین را سرزمین همه مسلمانان دانست و هشدار داد: كوتاهی، حتی در یك وجب این خاك، از هیچ‌كس پذیرفته نیست چرا كه این سرزمین از نسل‌های مسلمان گذشته به ما منتقل شده و تا مسلمانان روی زمین هستند، ملك آنها خواهد بود.
وی افزود: دشمن اسراییلی با استفاده از بی‌توجهی و ضعف دنیای اسلام و حمایت‌های همه‌جانبه آمریكا و كشورهای استعماری، قصد اجرای اهداف استعماری خویش را در این منطقه دارد كه این اجازه را به آنها نخواهیم داد.
عاكف، آمریكا را شیطان بزرگ خواند و از تمام مسلمانان، كشورها و سازمان‌های اسلامی خواست تا در برابر این قدرت استكباری دنیا قاطعانه بایستند.