تبیان، دستیار زندگی
ود    .   به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، نمایشگاهی به عنوان « شهرك بزرگ فاطمیون» در تبریز ساخته می شود. سعید عظیمی مسئول برگزاری این نمایشگاه با اعلام این مطلب كه ستاد من...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهرك بزرگ نمایشگاهی فاطمیون در تبریز برپا می شود

.

به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، نمایشگاهی به عنوان « شهرك بزرگ فاطمیون» در تبریز ساخته می شود.

سعید عظیمی مسئول برگزاری این نمایشگاه با اعلام این مطلب كه ستاد منتظران ظهور برنامه ریزی برای ساخت این شهرك را از یك ماه پیش شروع كرده و با آغاز كارهای اجرایی بنای آن از دو روز پیش وارد بخش اصلی پروژه شده است، افزود : شهرك بزرگ فاطمیون كه اول تیرماه سال جاری افتتاح خواهد شد، در محل مدرسه شهید آشتاب در زیربنایی به مساحت 8 هزارمتربع احداث می شود و شامل قسمت های مختلفی چون مسجدالنبی، خانه حضرت زهرا (س)، قبرستان بقیع ، نخلستان ، چاه های حضرت علی (ع) ، بازار مدینه و كوچه بنی هاشم خواهد بود.
وی ادامه داد : در كنار شهرك بزرگ فاطمیون كه برای دومین سال پیاپی برگزار می شود، نمایشگاه ویژه ای نیز با عنوان «یادمان شهدا» در زیر بنایی به مساحت 4 هزار مترمربع پیش بینی شده است كه اختصاص به آثار به جا مانده از شهدای جنگ تحمیلی دارد.
عظیمی با اشاره به برنامه های جنبی مختلف تدارك دیده شده برای این شهرك كه تا دوازدهم تیرماه دایر خواهد بود، افزود: در طول برگزاری این نمایشگاه بزرگ معنوی هر شب بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء مجلس سخنرانی و عزاداری با حضور وعاظ برجسته همچون آیت الله معمار منتظر، آیت الله سید حسن آملی ، حجت الاسلام و المسلمین نقویان و حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت آقایان خادم آذریان و ابراهیم رهبر برگزار خواهد شد.
وی در پایان عدم هماهنگی و همكاری به موقع آموزش و پرورش و مسئولان مدرسه شهید آشتاب را از موانع موجود در سر راه شروع به ساخت این شهرك عنوان كرد و اظهار داشت : بعد از برگزاری این نمایشگاه ما به دنبال ایجاد یك شهرك ثابت و دائمی با همین عنوان در منطقه ای از تبریز هستیم كه امیدواریم شهرداری تبریز همكاری های لازم را در نیل به این هدف به عمل بیاورد.