تبیان، دستیار زندگی
رش  با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان ،مدرسه علمیه نرجس مشهد طرح اعزام مبلغ را با عنوان "نسیم هدی "برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان طلبه برگزار می کند. خانم فاطمه معززی مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه نرجس مشهد گفت:با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام مبلغان به مدارس آموزش و پرورش

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان ،مدرسه علمیه نرجس مشهد طرح اعزام مبلغ را با عنوان "نسیم هدی "برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان طلبه برگزار می کند.

خانم فاطمه معززی مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه نرجس مشهد گفت:با توجه به فرار رسیدن فصل تابستان،واحد اعزام مبلغ مدرسه علمیه نرجس جهت بهینه سازی اوقات فراغت بانوان طلبه ،طرح "نسیم هدی" را برگزار می کند.
وی افزود: این طرح به روش آموزشی و کلاس در سطح مدارس آموزش پرورش ناحیه 3 مشهد و همچنین در بعضی از پایگاههای بسیج در تابستان 85 اجرا خواهد شد.
خانم معززی اظهار داشت: آموزش احکام به روش پرسش و پاسخ،آموزش قرآن به روش جدید و کلاس آزاد معارف اسلامی از جمله برنامه‌های این طرح است.
گفتنی است، حجت الاسلام زیبایی نژاد مسئول دفتر مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه خواهران قم نیز در دیدار از مدرسه علمیه نرجس مشهد گفت: با توجه به توانای های که در این مدرسه وجود دارد ،انتظار می رود که تشکیل مرکزی با عنوان مرکز تحقیقات و مطالعات، ویژه فارغ التحصیلان در این مدرسه، این کمبود رفع خواهد شد.