تبیان، دستیار زندگی
شد   نایب رییس اول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار و گفت‌و گو با دست اندركاران پایگاه اطلاع‌رسانی رسا، صداقت را محور خبر رسانی عنوان كرد.   آیت الله محمد یزدی، با اشاره به شرایط جهان امروز، اط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صداقت، باید محور خبر رسانی باشد

نایب رییس اول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار و گفت‌و گو با دست اندركاران پایگاه اطلاع‌رسانی رسا، صداقت را محور خبر رسانی عنوان كرد.

آیت الله محمد یزدی، با اشاره به شرایط جهان امروز، اطلاع رسانی از حوزه علمیه را امری مقدس دانست و اظهار داشت: بحمد الله امروزه حوزه به حدی از رشد و پیشرفت رسیده كه در دوران جوانی طلاب فاضل می‌توانند تشكلاتی این چنین مفید داشته باشند.
عضو فقهای شورای نگهبان، صداقت را محور اصلی خبر رسانی خواند و افزود: گاه این روزها جریان خبری دست خوش تحریف یا سانسور قرارمی‌ گیرد. در بعضی از روزنامه‌ها گاهی مطالبی دیده می‌شود كه مخالفت واقعیت‌هاست و این باید اصلاح شود.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، ضمن تاكید بر ضرورت گسترش و عمق بخشی ارتباط پایگاه اطلاع رسانی رسا با مراكز حوزوی اظهار داشت: توجه به دیدگاه‌ها و نظارت حوزه و بزرگان آن بر جریان انتقال اخبار و اطلاعات از حوزه به رسانه‌ها، باعث رشد و بالندگی این حركت اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است در این دیدار كه شماری از اعضای تحریریه، خبرنگاران و دست‌اندركاران پایگاه اطلاع‌رسانی رسا حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمد محهدی محققی، مدیر عامل پایگاه اطلاع‌رسانی رسا، گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه در دو سال گذشته ارایه كرد و خواستار توجه بیشتر بزرگان حوزه، خصوصا اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به طلاب جوان برای ارتقای كارآمدی آنان در جهت تقویت نظام مقدس اسلامی شد.