تبیان، دستیار زندگی
ند   آیت الله عبدالله غریفی روحانی سرشناس شیعی در بحرین، و عضو انجمن علمای شیعه بحرین، در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در میامی، تاكید كرد: دشمنان اسلام، بیش از همه، زنان مسلمان را هدف گرفته اند كه لازم است آنها ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنان مسلمان، نسبت به تهاجمهای فرهنگی غرب، هوشیار باشند

آیت الله عبدالله غریفی روحانی سرشناس شیعی در بحرین، و عضو انجمن علمای شیعه بحرین، در مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در میامی، تاكید كرد: دشمنان اسلام، بیش از همه، زنان مسلمان را هدف گرفته اند كه لازم است آنها نسبت به این امر کاملا هوشیار باشند.

این شخصیت برجسته شیعی در بحرین تصریح كرد: زنان مسلمان، الگوی والایی مانند حضرت زهرا (س) دارند كه با تأسی به این بانوی اسلام، باید خود را از شر فرهنگ منحط و فاسد غرب مصون بدارند. وی حضرت زهرا (س) را یگانه بانویی دانست كه می تواند الگویی مناسب برای تمام زنان و مردان در همه دورانها باشد و افزود: در تمامی ابعاد فرهنگی، دینی، اخلاقی، سیاسی، حضرت زهرا(س) الگویی بی نظیر است كه مسلمانان باید به داشتن همچون گوهری تابناک افتخار كنند و به آن ببالند. آیت الله غریفی تاكید كرد: متاسفانه امروزه، از زن كه می تواند به بالاترین جایگاههای معنوی برسد، به عنوان كالایی تبلیغاتی استفاده می شود كه این پست‌ترین جایگاه و مقام برای زنان است.
وی خاطر نشان كرد: موسسات و مراكز مخصوص زنان، وظیفه سنگینی را در راهنمایی و هدایت دختران و زنان در كشور دارند كه اگر به خوبی از عهده این مسوولیت برنیایند، دشمن جای آنها را خواهد گرفت.